maanantai 25. lokakuuta 2010

FB...aaarg.

Meinaa mennä hermot tuon facebookin NetworkedBlog- sovelluksen kanssa. Kuvittelin jo tapelleeni tarpeeksi sen kanssa ja poistaneeni koko sovelluksen. No, vähänpä kuvittelin tietäväni tästä netin ja facebookin ihmeellisestä maailmasta. Vahingossa livahdin Kissapiian pajan facebooksivulle ilman, että oli kirjautuneena sisään fb:hen. Ja kas: sieltähän minun toisen blogini kirjoituksia tupsahteli kuinsieniä sateella. Kauheen kiva. Ja tosiaan, kun olin jo kuvitellut, että olin poistanut jo kaiken, eikä mitään siis enää pitäisi siellä näkyä. Pahkat. Laitoin noottia, mutta saa nähdä, tuleeko sieltä mitään ratkaisua tai edes vastausta - en odota henkeäni pidättäen...

Tällä hetkellä koitan toimia niin, että saisin Kissapiian Pajan fb-sivulle vain ne kirjoitukset, joita kirjoitan TÄSSÄ blogissa. Koitin ruksittaa sieltä kohdan, jossa itse pääsisin valitsemaan, minkä julkaisen, mitä en... Saa nähdä, toimiiko se. Olen kovin epäileväinen.

Mutta muutoin Kissapiian Pajalla (joka tuossa julmetussa facebookissa elää osoitteessa www.facebook.com/KissapiianPaja) ollaan tehty neulakinnastekniikkaa ja pyritty valmistautumaan jouluun... Minulla on parit neulakintaat tilauksessa, ja toiset jo ovat valmiit ja toiset puolessa välissä. Pelkään vain, tulikohan niistä ensimmäisistä liianpienet. Pitää varmaan tehdä vielä kolmannet, jotta asiakas saa valkata, koska en tähän hätään pääse kokeiluttamaankaan kintaita. Ja mitäpä sillä niin väliä - onpa sitten myyntiinkin taas yhdet... Ja sitten kovasti huovutuksia olisi tulossa. Pari päivää olen urakoinut jo minihuovutusten kanssa, mutta tuntuvat etenevän jostain syystä perin hitaasti. Korttejakin olisi jo korkea aika alkaa tekemään ja ideoita ja materiaalejakin olisi, mutta jotenkin vaan on jäänyt... Ehkä syyssateet ajavat kortteilemaan...

Ei kommentteja: